کتاب مقدس

يك سوْال داشتم، ميفهمم سقط جنين در مسيحيت جرم است، اگر يك دختر در خفا مورد تجاوز قرار گرفته است بنابرين حامله شده اگر اين را همراي فاميل خود بگويد خون ريزي هاي بسيار بدي اتفاق خواهد افتاد، پس دختر بخاطر جنك و خونريزي اتفاق نه افتد ميخواهد سقط جنين انجام بدهد، پس سوْال من است كه كتاب مقدس در اين مورد چه دستور ميدهد ، در مسيحيت همچين كار جرم است يانه؟؟ تشكر منتظر پاسخ شما هستم

رای بدهید

دوست عزیزم سلام و روز به خیر،

سقط جنین عملی است که خدا از آن متنفر است، چون در واقع چنین عملی در کلام خدا، قتل محسوب می شود. چون از لحظه ای که جنین در رحم مادر شکل می بندد، او موجودی زنده است که روح دارد. حتی اگر مادر این جنین ناخواسته یا اینکه مورد تجاوز قرار گرفته و حامله شده، اقدام به سقط جنین، قتل محسوب می شود و خدا از آن نفرت دارد.

موردی که شما ذکر کرده اید، از موارد استثنایی است که در چنین موقعیتهایی وقتی شخص از جانب اطرافیان مورد تهدید است، مسیحیان می بایست چنین شخص را حمایت کرده و پناه دهند، تا فرزند دلبند این مادر به دنیا بیاید و در جامعه تبدیل به شخصی مفید و مبارک شود و در صورتی که آن مادر در محلی است که مسیحی وجود ندارد، ما مسیحیان به چنین شخصی توصیه می کنیم تا تلاش خود را در حفظ این جنین تا به حد مرگ بکند.

موفق باشید،

کشیش ورژ باباخانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO