مشتاقان انجیل

سلام من میخواهم مسیحی شوم آیا باید دعای خاصی بخوانم؟ چگونه باید محبت عیسی مسیح را به دل بپذیرم؟

5/5 - (8 امتیاز)

دوست بسیار عزیز علی جان سلام،

امیدوارم تندرست و شاد و پیروز باشید.

برای ایمان به عیسی مسیح و تسلیم قلب خود به او به سادگی باید از گناهان خود پشیمان شوید و تصمیم بگیرید که مسیری کاملا" خلاف مسیر گذشته را طی کنید و به عیسی مسیح به عنوان نجات دهنده و کسی که به خاطر گناهان شما جان داده و قربانی شده و سه روز پس از مرگ زنده شده ایمان آورید و اعتراف کنید که او خداوند و پسر خداست. با من این دعا را بکنید:

پدر آسمانی، خالق آسمان و زمین، من اعتراف می کنم که گناهکارم و از گناهان خود پشیمان هستم و توبه می کنم و ایمان می آورم که عیسی مسیح بخاطر گناهان من قربانی شد و سه روز پس از مرگ زنده شد و اعتراف می کنم که عیسی مسیح خداوند و پسر خداست و از این پس زندگی خود را تسلیم عیسی مسیح می کنم.

متشکرم که دعای مرا شنیدی چون در نام عیسی مسیح طلبیدم. آمین.

اگر این دعا را از ته قلب کرده اید، عیسی مسیح وارد قلبتان خواهد شد و زندگی تان را دگرگون خواهد ساخت و از امروز شما خلقت و آفرینشی جدید خواهید بود، چیزهای کهنه درگذشت اینک همه چیز تازه شده است.

پس از ایمان به عیسی مسیح مهم است که کتاب مقدس در اختیار داشته باشید و هر روز از آن بخوانید و وقت دعا داشته باشید و در یک جمع کلیسایی شرکت کنید و این پیغام محبت خدا را به دیگران هم برسانید.

برایتان دعای برکت می کنم و متشکرم که با ما تماس گرفتید.

با تشکر فراوان،

کشیش ورژ باباخانیان

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام پدر، من میخوام مسیحی بشم ولی نمیدونم که اگر مسیحی بشم با دولت به چه مشکلی بر میخورم و آیا باید دینم رو پنهان کنم ؟..؟
    و اگر باید پنهانش کنم چجوری به کلیسا بیام و عبادت کنم

    درود بر دوست عزیز، به نظر من شما باید اول خوب در مورد مسیحیت تحقیق کنید و از خود سوال کنید چرا و به چه دلیلی میخواهید مسیح را به عنوان خداوند خود انتخاب کنید؟ بعد از انتخاب قلبی و مطالعه و تفحص در کتاب مقدس حتما پاسخ خود را دریافت خواهید کرد
    برکت خدای زنده با شما

  2. آیا عیسی از انسان به دونیا نیامده و دوم چرا پسر خدا است خداوند ج در قران فرموده هیچ شریک ندارم ؟

  3. سلام معذرت میخوام میخواستم بدونم ایا واقعا عیسی مسیح خداوند هست چون که تو همین نوشته شما دارید با خدا راز و نیاز میکنید و بعد بگیم که باور داریم عیسی خداوند؟و پسر خداست؟پسر خدا رو ایمان دارم ولی خداوند رو راستش گیج شدم کمی لطفا از گمراهی منو نجات بدهیدخیلی ممنون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO