عیسی مسیح

همونطوری که در چند ایمیل قبل هم عرض کردم، بنده دوسالی هست که با مسیحیت آشنا شدم و با تمام وجود به عیسی مسیح به عنوان خداوند و تنها راه نجات ایمان دارم اما متأسفانه دوستان مسلمانم ابهاماتی برام بوجود آوردن که منم جوابی براشون نداشتم، ازتون عاجزانه استدعا دارم منو راهنمایی کنید و کمکم کنید. یکی از سؤالاتی که مطرح می کنند اینست که میگن شما مسیحیان ادعا می کنید که خدای پدر و پسر و روح القدس در واقع یک خدا هستن نه سه خدا اما در چند جای انجیل عیسی مسیح به خدای پدر به عنوان یک شخص کاملاً مجزا اشاره می کند، مثل جایی که در جواب اون تاجر که ایشون رو استاد نیکو خطاب کرد، مسیح فرمودن که چرا مرا نیکو خواندی و فرمودن فقط خدا نیکوست. یا در جای دیگر می فرمایند که هیچکس حتی خود من و فرشتگان از بازگشت دوباره من به زمین خبر ندارد و فقط پدر این موضوع را می داند یا اینکه زمانی که ایشون در دعاهایش با پدر صحبت می کرد در واقع با چه کسی حرف می زد؟ خواهش می کنم اگه می شه زودتر جواب بدین چون راستش خودمم هم گیج شدم؟

رای بدهید

برای دستیابی به پاسخ سؤالهایی که کرده اید، لطفاً برای نمونه به لینکهای زیر مراجعه کنید و پاسخ سؤالاتتان را بیابید. از شما خواهش می کنم برای دریافت پاسخ سؤالاتی از این قبیل به وب سایت پرپاسخ دات کام مراجعه کنید و پاسخها را بیابید. اما برای نمونه چند لینک را برای پاسخ به بعضی از سؤالاتتان در زیر می فرستم:

http://www.porpasokh.com/Content/Question/988bf39e-de55-405c-8af2-c397b164abb8

و در مورد دعا کردن مسیح به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://www.porpasokh.com/Content/Question/af102884-47e4-47e1-8c53-1dc3aa2a80c7

نمونه های بالا را برای شما از وب سایت پرپاسخ دات کام فرستادم تا متوجه این حقیقت بشوید که بسیاری از سؤالات شما در این وب سایت پاسخ داده شده است و لطفاً به آنجا برای دریافت پاسخهایتان مراجعه کنید و در صورتی که سؤالی داشتید که پاسخ آن در وب سایت موجود نیست، با ما از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO