زندگی روزمره مسیحی

سوالی درمورد جنب شدن در خواب دارم. خب من حدوداً دیگه 17 سالمه و اینکه می خواستم بپرسم که من یک روزه یک ماهه برای این موضوع گرفتم. خداروشکر خدا کمک کرد تا الآن که دوهفته خورده که موفق به حفظ شهوت و خودارضایی اینا شدم. اما می خوام بدونم که آیا جنب شدن من طی دو هفته یکبار یا بیشتر یا کمتر گناه محسوب میشه؟ چون گاهی با رؤیا در خواب انجام میشه، گاهی بدون رؤیا درخواب است و من متأسفانه قادر به کنترل رؤیا در خواب نیستم و اینکه آیا عهد من با خداوند شکسته شد با این جنب شدن در خواب و اینکه بعد از جنب؟ خب می خواستم مجاری ام خالی بشه یبار خودارضایی کردم اما به چیزی فکر نکردم و اینکه حالا من با این جنب شدن که بدنم خودکار انجام میشه چیکار کنم؟ آیا صدمه ای به ایمانم میزنه؟

رای بدهید

در کلام خدا وقتی شخص تسلیم وسوسه ای می شود و مرتکب خطا یا گناهی با اراده و خواست خود می شود، مسلماً نیاز به توبه و پاک شدن به وسیله کاری که مسیح بر صلیب کرد، یعنی ریخته شدن خونش وجود دارد.

اما مسئله ای که در باره خواب خود بیان کردید، اشاره به امری بدون دخالت ارادی شما می کند که به نظر بنده، به هیچ عنوان ربطی به گناه یا خطای عمدی یا ارادی شخص ندارد.

شاد و کامیاب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO