سؤالات رایج

سلام و درود فراوان به شما برادر ورژ گرامی و دیگر عزیزان برادر ورژ سوال امروزم در رابطه با خواهرم است ایشون 10 سال پیش همزمان با من ایمان اوردند و متاسفانه بعد از 6 ماه از ایمانش برگشت و خیلی نگرانش هستم و همیشه برایش در دعا هستم و الان نه اسلام را دارد نه مسیحیت. او میگوید من چون تمام کارهای نیک را انجام میدهم دروغ تا در توانم باشد نمیگویم به همسرم و خانواده ام خیانت نکردم دزدی نکردم و کل ده فرمان را اجرا میکنم و دلیلی نمیبینم که دین برای خودم انتخاب کنم چرا که میدانم جایم در بهشت است. و اصلا به این اعتقاد ندارم که با ایمان به مسیح گناهانم بخشیده میشود چون گناهی نکردم و هر صحبتی که میدانستم با ایشون کردم اما میگوید هیچکدام دلیل قانع کننده نیست و اصلا نمیتوانم قبول کنم یک انسان خداوند است. منتظر جواب شما هستم فیض و برکت خداوند با شما خواهر تان رویا

رای بدهید

در سؤالتان چندین سؤال نهفته است:

1- آیا مسیح انسانی است که ما خدا ساخته ایم. در این مورد به وب سایت مراجعه کنید و در قسمت عیسی مسیح در باره الوهیت او و مخصوصا" تثلیث مقالات زیادی را بیابید.

2- اینکه ایشان هیچ گناهی نکردند کلام خدا در رساله اول یوحنا 1: 8 و 10 می فرماید اگر بگوییم هیچ خطا و گناهی نداریم نه فقط خودمان دروغ می گوییم بلکه خدا را نیز دروغگو می شماریم، چون کلام خدا به وضوح می فرماید همه گناه کرده اند. ما نباید خود را با دیگران مقایسه کرده و بگوییم پاک و مقدس هستیم بلکه می بایست خود را با معیار الهی بسنحیم و ببینیم آیا گناه کرده ایم یا خیر؟ هیچکس تمام ده فرمان را نتوانسته اجرا کند. از مذهبی ترین شخص گرفته تا هر کس دیگر.وقتی خود را در حضور قدوس و پاک خدا ببینیم مانند ایوب خواهیم گفت: تا بحال در باره خدا شنیده بودم ولی اکنون چشمان من او را می بیند و در خاک و خاکستر توبه می کنم. یا اشعیاء نبی پس از ملاقات خدا می فرماید: " من ناپاک لب و در میان قومی ناپاک لب ساکنم." دعا کنید کهه خدا خواهر شما را شخصا" ملاقات کند، آنگاه زندگی ایشان دگرگون خواهد شد و شما نیز به عنوان یک خواهر مسیحی نمونه خوبی از کسی که با خدا راه می رود برای ایشان به جا بگذارید.

 

پاسخ از: کشیش ورژ باباخانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO