مشتاقان انجیل

من یک مسلمان هستم و سؤالم این است: اگر کسی بخواهد به دین مسیحی بپیوندد، چه مراحلی را باید طی کند؟ اگر کلیسایی در نزدیکی اش نباشد آیا خود به شخصه می تواند مسیحی شود؟

5/5 - (1 امتیاز)

دوست بسیار عزیز و گرامی سلام و روزتون به خیر و خوشی،

ایمان به مسیح، امری است قلبی و الزاماً نیازی به رفتن به کلبسا ندارد. در صورتی که مایل هستید از مسیح پیروی کنید و زندگی خود را تسلیم او کنید، با من این دعا را با صدای بلند بکنید:

ای خدای پدر، خالق آسمان و زمین، اعتراف می کنم که گناهکارم و از گناه خویش پشیمانم. ایمان دارم عیسی مسیح به خاطر گناهان من بر صلیب فدا شد و سه روز پس از مرگش از مردگان برخاست. با زبان خویش اعتراف می کنم که عیسی مسیح خداوند است. ای عیسای خداوند، تو را به زندگی خویش دعوت می کنم. وارد زندگی من شو و بر قلب من سلطنت کن. امروز تصمیم گرفته ام از عقب تو بیایم و همه چیز خود را فدای تو می کنم. از این روز به بعد تو خداوند و سرور و استاد من هستی. ای پدر این دعا را به نام پسر یگانه تو، عیسی مسیح کردم. آمین.

اگر این دعا را از ته دل کردید، امروز مطابق کلام خدا حیات ابدی وارد زندگی شما شد و از امروز فرزند خدا محسوب می شوید. شروع کنید به خواندن هر روزه کتاب مقدس و دعای هر روزه و آنچه در زندگی شما رخ داده برای دیگران تعریف کنید و شاهد مسیح باشید، جهت کمک و راهنمایی شما و آموزش شما و داشتن مشارکت با مسیحیان، آدرس ایمیل شما را برای تیم پیگیری پرپاسخ ارسال می دارم.

شاد و پیروز و تندرست باشید،

پرپاسخ

‫3 دیدگاه ها

  1. درود بر شما.من مسلمان بودم وخیلی وقته مشتاق پیوستن به دین مسیح شدم از روزی که یه خواب دیدم و چیزهایی که از مسلمونا دیدم.اما نزدیک من هیچ کلیسایی نیست دوستان مسیحی ام از من دورهستند.چطور میتونم قلبا و جسما به مسیحیت بپیوندم و دین واقعی من مسیحیت شود.حاضرم از زمدگی ای که دارم بگذرم.راهنمایی کنید متشکرم

  2. باسلام من یک مسلمان بودم ودرسوالاتی که دیگربرادرانم پرسیده بودن راه گرویدن به آیین مسیح رایادگرفتم وانجام دادم باتشکرازشماعزیزان وزحمتکشان این عرصه فقط کتاب مقدس روازکجامیتونم تهیه کنم.

    1. لطفاً آدرس خود را برای ما بفرستید و ما تلاش خواهیم کرد که کتاب مقدس را برای شما بفرستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO